2012. május 12., szombat

2.


- Jó reggelt. – köszönök Hyun Ah-nak, aki álmos fejjel jön ki a nappaliba.
- Neked is. – ásít egy nagyot. – Csinálnál nekem is egy bögre cappuchinot?
- Hogyne. Mi vagyok én, a szolgád? Majd te megcsinálod magadnak.
- Hyo Rin? Elgondolkodtam és… Nem mennénk ma is vissza?
- Na, mi van? Tegnap még noszogatni kellett.
- Jó, de azért, mert az előtte levő 3 napban nem túl sok dolog történt.
- De te is tudod, hogy veszélyes visszamenni. Amúgy szívesen belemennék, de a tegnapi után…
- Jaj, ugyan már! Csak egy fél órára. Keresünk egy másik bokrot.
- Oké, oké. De tényleg csak fél órát. Amúgy mit tervezel mára?
- Semmit.
- El kéne menni ruhát venni az aláírásra. Ki akarom csípni magam.
- Benne vagyok. Akkor elmegyek felöltözni.
- Én is. – felkelek a kanapéról és bemegyek a szobába. Áttúrom az egész szekrényem, mire találok egy használható felsőt. Felveszek mellé egy rövidnadrágot és egy barna szandit. Ki sminkelem magam egy kicsit és felfogom barna hajam kontyba. - Én készen vagyok. – megyek ki az előszobába nadrágomat igazítva.
- Oké, én is.
Átdobok a vállamon egy oldaltáskát és elindulunk.
***************
- Annyeong!!! – üdvözlöm rég nem látott haverjaimat. Először Xiu Mint ölelem át, majd a többieket is. – Hogy vagytok?
- Megvagyunk, de elfáradtunk. Ti? – kérdezi.
- Ugyanúgy. Olyan jó titeket látni. – mosolygok. Ránézek Luhanra, aki már elmélyülve beszélget SeHunnal.
- És, még megvan a ház? – kérdezi Kriss.
- Igen, de tegnap sikeresen felfedezték a rajongók. – mondja Kai még mindig idegesen. Tegnap óta ilyen a hangulata.
- Akkor mi lesz? – kérdezi Chen.
- Nem tudjuk, egyelőre maradunk, mert csak 2-en voltak, de ki tudja… lehet, hogy ma már több százan bújnak meg a bokrokban. Reméljük, hogy nem két pletykás csaj lesett be hozzánk tegnap. – Suho.
- Nem megyünk? Még a végén itt, a reptéren is kiszúrnak a rajongók, pedig direkt álcáztuk magunkat. – így Tao.
- Ja, persze. Gyertek. – int nekik Baeki és elindulunk ki a reptérről.
*****************
Hyun Ah


- Nézd Hyo Rin! – szól nekem Hyun Ah.
- Na, mit találtál? – odamegyek hozzá. – Te úristen! Ez nagyon állat. Ebbe iszonyat szexi lennél. Próbáld fel!
- Oké, oké. Megyek is. – bemegy egy próbafülkébe. Három perc múlva ki is jön.
- Hyun Ah! Ez, ez… Ha ebbe nem tetszel meg Kainak, akkor semmiben.
- Hát, lehet, hogy meztelenül jobban tetszenék neki. – mondja kaján vigyorral a képén. Hangosan kacagunk a boltba, amire mindenki ránk néz, de nem zavartatjuk magunkat.
- Te nem vagy normális. – mondom még mindig nevetve, könnyeimet törölgetve.
Hyo Rin
- Én ezt megveszem. Keressünk neked is valami irtó dögöset. – visszamegy a fülkébe és egy pár perc múlva már együtt keresgélünk újból a sorok között valami ruhát. – Ez? – mutat fel egy rózsaszínt.
- Nem rossz, de nem hiszem. És ez? – mutatok fel egy fekete, magas derekú szoknyát és mellé egy világosbarna pólót.
- Ezzel együtt rohadt jó. Na, húzd már fel. – kezével hesseget az öltöző felé.
- Jó, megyek már, megyek. – bemegyek és leveszem a ruhámat és belebújok ebbe a szépségbe. Még feldobom egy nyaklánccal, amin keresztes medál lóg.
- Készen vagy már? – ordít be Hyun Ah.
- Ahham. – elhúzom a függönyt. – Na?
- Eszméletlenül nézel ki Hyo Rin!!! – szája is tátva marad. – Vedd le, megvesszük!
- Öhm… Oké. Hyun Ah, ugye van pénzed?
- Hoztam, de miért?
- Én… nem hiszem, hogy meg tudom venni ezt… - húzom a számat.
- Ugyan már, hagyjad! Kiegészítem a te pénzed, azt majd visszafizeted később, de ez a ruha rád lett szabva!
- Köszönöm. – ölelem át.
- Gyere, fizessük ki.
*****************
- Húúú… Jól néz ki a kecó. – mondja elégedetten Xiu Min. A többiek helyeselnek.
- Hát, az SM kitett magáért, amikor felajánlotta nekünk a házat. Nem bízta a véletlenre. És 12 szobás. – mondja büszkén Baeki.
- Ma mit csinálunk? – kérdezte Luhan, aki még mindig Sehun mellett van.
- Öhm… Hát úgy gondoltuk, hogy ma pihenünk és beszélgetünk, mert holnap aláírás meg stb. Szóval…
- Értem. – bólogatott Luhan.
Ledőltem a kanapéra és a többiek is szétszéledtek, csak Baeki maradt velem, aki leült mellém.
- Mi van haver? – kérdezte. Látta rajtam, hogy valami nem stimmel. A baj az, hogy én sem tudom, mi van velem.
- Semmi. – mondom közömbösen.
- Biztos van valami, mert nem lennél akkor ilyen hangulatban. Te mindig mosolyogsz. Mi történt? – az igazságot nem akarom neki elmondani, hiába a legjobb haverom. Még mindig a tegnap este történtek járnak a fejembe, és a lány arca, ahogy kétségbeesetten próbál felállni és elfutni. Valami miatt nem tudom kiverni a fejemből.
- Mondom, hogy semmi. – erőltetek egy mosolyt, hogy ne lássa, hogy hazudok. – Kicsit fáradt vagyok, ennyi.
- Hát akkor jó. – megveregeti a vállamat és elmegy a többiekhez. Én is erőt veszek magamon és elvegyülök a társaságukban, mert nem akarom, hogy azt higgyék, miattuk vagyok ilyen, ami nem igaz.
**************

Egy kávézóban ülünk Hyun Ahval, miután megvettük a ruhákat és a cipőinket.
- Várod már? – kérdezte tőlem mosolyogva Hyun Ah.
- Viccelsz? Persze, hogy várom. – szürcsölök bele a kávémba. Ivás közben megakad a szemem a kávézó tv-jén, ahol épp az EXO-K What is Love videoklipje megy.
- Kit látsz? – fordul arra az irányba Hyun Ah, amerre én nézek. – Jaaa…. Már értem. – mondja, miután észrevette a Tv-t. Együtt végignézzük, majd miután vége, újból felém fordul.
- Miért teszik ezt velünk? – kérdezem tőle.
- Nem tudom, de ezek gyilkosok. Megölnek minket! Várjon, pincér! – int oda a fiatal srácnak. Kifizeti Hyun Ah a kávénkat és hazaindulunk.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése