2012. június 13., szerda

17.



* Kai PoW*

- Öhm… Hát ha akarod. – nem akarok rányomulni, de tudom, hogy iszonyat nehéz lesz magamon uralkodni.
- Igen, szeretném. – kislányos mosolyával elvarázsol. Bemegy a szobájába, én meg azonnal követem, de mire beérek, ő már sehol sincs. Először azt hiszem, hogy azért tűnt el, hogy megijesszen, ezért elég elővigyázatosan lépek be, nehogy megijedjek, de akkor látom, hogy a fürdőből kiszűrődik a fény. Persze, hisz át húzza az aznapi ruháját egy pizsamára. Mivel nekem nincs sok választásom, ezért leveszem a pólóm, így csak egy melegítő nadrág marad rajtam. Bebújok az ágyba és csendben várom, hogy Hyun Ah visszatérjen. Körbepásztázom tekintetemmel a szobáját, ami elég csajos, már csak a sok össze-vissza dobált ruha miatt is. Velem szemben egy fésülködő asztal van, amiben meglátom saját magam. A kis asztalkán tele van ékszerekkel, parfümökkel és egyéb csecsebecsékkel. A legfeltűnőbb darab mégis a rózsaszín, tollas boája, ami a tükör mentén lógott lefelé.
- Itt. – lép ki bájosan a fürdőszobából. Egy egyszerű hálóinghez hasonlító, hosszú póló van rajta, de ez is iszonyat jól áll neki. Haja fel van tűzve, kis, rakoncátlan tincsei viszont kiállnak elől. Befekszik mellém és lekapcsolja a lámpákat. – Jó éjt.
- Neked is. – bújok bele a takaróba. De egyszerűen nem megy az alvás, fél óra múlva megunom a forgolódást.  – Hyun Ah? Ébren vagy még?
- Most már igen. – mondja álmos hangon. Kómás fejét felém fordítja és belenéz igéző szemeivel az enyémbe. – Mi van?
- Nem vagyok még álmos, bocsi.
- Ezért fel kellett ébresztened engem is?
- Unatkozok.
- Mit akarsz? Mit tegyek? – türelmetlenkedik.
- Jó, akkor aludj vissza, bocsi, hogy felébresztettelek. – azonnal hátat fordít nekem, hogy tovább aludjon, de egy perc se telik le, visszafordul.
- Jó, most már akkor mindegy. Köszi.
- Ne haragudj, jó?
- Jó. Akkor, most ne untass, ha már felébresztettél. – erre vártam már, hogy ezt mondja. Olyan hirtelen tapadok ajkaira, hogy fel se tudja fogni, mit is művelek vele.
- Héé… Én nem ilyesféle szórakoztatásra gondoltam. – lök el magától.
- Hát?
- Beszélgessünk.
- Ahogy akarod. Játszunk kérdezz-feleleket. Kezdjél.
- Milyen volt először a színpadon állni?
- Annyira éreztem, hogy valami olyat fogsz kérdezni, ami a munkámmal kapcsolatos. Nos, elég furcsa volt. Persze, agyon izgultam magam, de hamar feloldódtam, mikor beindult a zene és láttam a körülöttem forgolódó 11 társamat, akikkel tényleg összenőttem.
- Ez aranyos. – olyan édes, mikor vigyorog. – Most te kérdezel.
- Volt már pasid?
- Igen.
- Hány?
- Na, egyszerre csak egy kérdés. – csap a vállamra.
- Légyszi, mond meeeg. – faggatom.
- Jó, hát… azt hiszem 3, de ezek közül egy volt a komolyabb.
- Oh, és mi történt?
- Most már én jövök. Debütálás előtt volt barátnőd?
- Nem.
- Mivel te is kettőt, ezért én is. – olyan édes vigyora van. – Az igaz, hogy lett volna egy másik tag, de végül nem került be?
- Sajnos igen.
- Miért sajnos?
- Elmondom, ha te is elmondod, hogy mi történt a pasiddal.
- Legyen, de te kezdesz. – ült fel izgatottan.
- Okés. Igazából az volt, hogy már majdnem el volt intézve minden… amikor úgy döntöttek, mégse Ő lesz a csapatban. – nyeltem egy nagyot. – Igazából nagyon hiányzik, azóta nem is találkoztunk, mióta eltanácsolták.
- Hogyhogy? – felém kúszik pár centivel, hogy hallja halk suttogásomat.
- Mert nem volt időnk a fellépések miatt, pedig Ő olyan… olyan jó haver volt. Azt hiszem még mindig mérges vagyok, amiért nem ő került be a bandába, úgy érzem, hogy Moon Kyu hiánya az, ami befolyásolja a kedvemet a fellépéseken, satöbbi.
- Ez de édes. – meglepetésemre átölel.
- Hallgatlak. – végighúzom a kezemet egy puha tincsén.
- Igazából semmi érdekes, kitalálta három hónap után,hogy már nem szeret.
- Úristen, de köcsög, már bocs.
- Nem, tényleg az volt, jobb is, hogy vége lett.
- Egyet értek. – bólogatok hevesen. – Khöm… Hyun Ah, nyomod a combom. – nézek a könyökére, ami belefúródik a lábamba, nem is messze érzékeny pontomtól. Ő is odanéz, majd hirtelen elkapja onnan a karját.
- Ne haragudj. – illetődik meg,
- Semmi. – mióta vele vagyok, folyton csak vigyorogni tudok, és ez olyan fura, főleg tőlem. Megfogom a nyakánál fogva és magamhoz húzom.
- Ez nekem fáj te barom. – csap a hasamra. Ennek eredménye képen párnacsatába kezdünk, de véget ér, mihelyst Hyun Ah akkorát ásít, hogy majd bekapja a fejem.
- Inkább aludjunk. – javaslom.
- Benne vagyok. – befekszek, majd utána ő is, és odabújik hozzám.
- Jó éjt. – adok egy puszit a homlokára.
- Neked is. – tátogja már csukott szemmel. Fejemet ráhajtom az övére, és elalszunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése